En ledig dag som inte kändes som det

Igår blev det två pass på gymmet. Först trettio minuter sprint som jag inte hade kört innan och sen en timma pump. Sprinten var bra men ovant i och med att man inte håller igång och trampar på cykeln exakt hela tiden. Jag vill ha bättre kondition vilket det ska ge hoppas jag. Pumpen var första gången på ny release så också lite ovant, gick ont i ryggen på benlåten och var tvungen att ta av vikt från stången, kändes inte bra. Vet inte vad jag tycker om koreografin än. Åt bara 350 kcal till mellanmålet innan träningen. Det var lite för lite för att orka prestera bra. Sen blev det jättesent efteråt innan jag kom hem och middagen blev klockan tio. Åtta anamma vegobullar och tre små potatisar plus lite sås och grönsaker. Och två kex men färskost. 500 typ, och träningen för dagen gissar jag på ca 500. Japp det är ju inte bra, men jag vet inte, jag bryr mig inte just nu. Jag kunde inte äta mer igår kväll. Idag ska jag jobba hela dagen. Sitter på bussen med min morgonkaffe . Risken att det är mycket att göra eftersom det är dagen innan midsommar. Jag har lite planer på det jag måste göra, så det är bra, risken är att tiden går så långsamt om jag måste lista ut vad jag ska ta mig för. Tidigare år har jag varit helt beroende av halstabletter under arbetsdagen, haft fem-sex stycken i byxfickan hela tiden som jag knaprat på under dagen. Det har jag nästan helt slutat med! Har ätit en eller två kaffegodisar några dagar men ska försöka att inte göra det. Inte bra för mina tänder. Mycket bättre att dricka vatten. Jobbar till sju, sen hem och äta någon middag, vad det nu kan bli. Kyckling antagligen. Inte nere idag, än. Känner inte så mycket. Hade mycket ångest igår, pga att boendestödet var hemma och jag fick göra saker jag dragit mig för. Så det var väl bra. Leva genom ångesten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0