Boendestöd och träning

Det ärr skönt att jag inte har massa besök på bloggen, då kan jag mer öppet skriva vad jag vill utan att vara rädd att trigga någon. Har börjat väga mig varje morgon igen. Kan ju säga att när vikten låg stadigt på 60 kg så var jag inte speciellt sugen att se det varje dag. Nu har jag sett lägre siffror varje dag i fem dagar, då triggar det igång så klart. 57,2 idag. Får för mig att jag alla tidigare år har legat på en vikt mellan 52 och 55, men läser ett år tillbaka att jag då också vägde 57. Tänk vad man kan förneka. Då var jag inte så tränad som jag är nu heller. Idag ska boendestöd komma hit. Jobbigt. Jag känner att jag måste diska innan så det syns någon förändring sen senast hon var här, samtidigt vill jag inte göra för mycket så att det ser ut som att vi inte behöver hjälp. Hon kommer om en och en halv timme, jag måste hinna duscha innan. Suck. Sen måste jag träna idag för jag har inte tränat på hela veckan fast jag var ledig igår! Orkar inte. Eller jo det gör jag, jag vet att jag faktiskt tycker om det. Men vad ska jag äta? Och när? Typ 400 kcal vid klockan tre? Eller fyra? Och vad? Två smörgåsar? Det blir jag inte mätt på. En propudmilkshake? Känns så tråkigt med flytande kcal. Har en avokado också. Hm, och rökt fläskkött, kan göra en macka med avokado och en massa kött till. Hatar att jag blir värsta lchf-bantaren när jag planerar mat själv, jag avskyr ju den dieten. Hoppas bara att jag kommer få plats på bodypumppasset jag är reserv på, då kommer allt vara okej, typ. Usch, jun imorgon igen, vill verkligen inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0