Bara ångest

Ångesten kväver mig! Den sitter i halsen, gör mig illamående. Jag snyftar till. Den försvinner inte, det är den värsta ångesten som inte går över hur länge jag än håller ut. Ska jobba, men är så trött så trött. Trött på livet, trött på mig. Har ingen att prata med. Sökte hjälp men de ville inte ta emot mig, tyckte väl inte att jag var sjuk nog. Så jag blir sjukare. Jag tar till det enda jag kan med, att inte äta. Att träna, att inte ge min kropp det den behöver. Ångesten ständigt här. Haft ångest nästan konstant i tre veckor nu. Jag orkar inte, jag kan inte vila för då blir den värre. Svårt att somna, svårt att vara lugn, mitt inre är i ständigt uppror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0