ledig måndag

Ingenting spelar någon roll.
Jag känner tomhet mest hela tiden. Som tur är blir det bättre när jag är runt kompisar, när jag har tid för det.

Jag längtar till september, då kommer jag avsäga mig ett ansvarsuppdrag som har dragit så mycket energi ur mig det senaste året. Det problematiska med att vara en engagerad person är att det lätt blir mer och mer att ansvara för, och något som bara låter kul och peppande i början kan lätt bli betungande istället.

Hade en ledig dag igår. L ville att vi skulle ta oss ner på stan, och när han vill det kan ju inte jag banga, det är bra att ta sig ut. Vi strosade, köpte tvspel och te, och avslutade med middag på en grekisk restaurang. Jag åt lite mer än hälften och frågade om jag fick resten som doggybag och det var inga problem! Underbart, det betyder att jag inte måste dra mig från att gå på restaurang lika mycket som jag har gjort tidigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0