vill äta

Det är så tråkigt det här, att inte få äta. Det är verkligen min aktivitet nummer ett när jag blir uttråkad, fixa något att knapra på. Det kan jag inte göra nu för jag vill inte äta, men alltså SHIT vad jag blir less. Det är verkligen något speciellt med att behöva anstränga sig och kämpa för att kanske, senare, få utdelning genom att ha gått ner några hekton. Jag vet ju inte ens om det kommer ge utdelning, jag vet inte om det jag gör nu är tillräckligt utan det kommer jag kunna veta först om en vecka minst, om jag inte shabblar till det innan dess. Har varit väldigt trött de här senaste dagarna. Jobbat samtidigt som jag ätit väldigt lite, inte konstigt att kroppen blir utmattad. Igår kväll gick jag och la mig halv tolv och sov till halv tio idag. No problemo! Så skönt. Känns som att jag har världens största sömnbehov, kan lätt sova 8-9 timmar per natt och sen sova ut i 10-11 timmar någon gång per vecka. Fast att sova är ju typ det bästa som finns så jag klagar inte! I tisdags åt jag ju ett päron till lunch. Sen på mötet där bjöd hon bara på godis, vilket jag inte äter öht, så det blev bara middag till kvällen med en kompis som kom över (hon är alltid liten i maten, yey!) så landade väl på 600 kalorier. Onsdags var det jobb, lunch som vanligt, till kvällen var jag på möte igen så blev ingen ordentlig middag. ~800 kalorier. Igår jobb, åt en ciabatta med mozzarella och pesto till lunch (400 kcal?) och ärtsoppa till middag. Totalt 700. Och idag då, haha! 10 ml mjölk i kaffet. Ska ta en propud snart är tanken (skulle ätit till lunch igår men glömde bort att den låg i kylskåpet på jobbet när jag hade rast, hej glömsk!) och sen ska vi äta nån sorts fredagsmiddag och gå på bio med tillhörande popcorn. Will not end well...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0