age control

Vill skriva en riktigt deppig uppdatering på facebook, men kan inte. För jag har precis åkt hem från klubben där jag umgicks med mina kompisar ikväll, och om jag skriver deppigt nu så kommer de tro att det är deras fel att jag blev ångestfylld, och det vill jag ju inte! Ikväll har jag varit ute och dansat. Tyckte bättre om förfesten dock, känner inte alls samma sug efter att dansa som när jag var yngre. Då var jag ute nästan varje helg. Och ja, att dansa då var dels kompensatoriskt, men inte bara. Jag fick verkligen ut något av att ge mig hän till musiken och dansen, men mycket av det har försvunnit. Inte något jag eg sörjer. Btw, har märkt hur svårt det är att svara på vissa frågor gentemot sig själv när jag varit ätstörd så länge. T ex, tycker jag om kvarg på riktigt eller jag bara bestämt mig för det? Tycker jag bäst om knäckebröd eller mjukt bröd. Ingen som vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0