söndagsmorgon

Efter paniken förra veckan viktmässigt så visade vågen idag 55,1. Nere precis under 20 i BMI igen. Kan det vara vätskan från mensen som släppt först nu? Jag vet inte. Men om det är så så tog det tre dagar efter att mensen var slut, usch vad jobbigt om det är så. Jaja. Det känns bättre än igår natt. Vilket det nästan alltid gör efter en natts sömn. Jag var sugen på att vräka i mig popcorn igår när jag kom hem men jag tog det lugnt ett litet tag och sen kunde jag gå och lägga mig utan att ha förstört något. Intaget igår blev nog ganska högt tyvärr, drack två öl och bara det läget ju på 500 kcal. Men ja, 1800 kcal totalt. Blä, det är inget jag vill tänka på. Idag har jag inga som helst planer. Kanske försöka att inte göra då mycket helt enkelt. L ville att vi har en mysdag hemma ikväll, lagar mat tillsammans och tittar på film och bara är, för vi är inte så bra på det. Sen ska jag till affären och köpa kryddor, och så ska jag försöka ta en lång promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0