skitliv kamoufleras med engagemang

Hatar mig själv och hatar hatar hatar min kropp! Vilken har gått upp till en nivå jag inte vågar tänka på och försök till bättre ätande har varit till ingen nytta. Ligger mellan BMI 20,5 och 21, jävla tjockis! Hoppades att det var vågen som var trasig men tog fram den analoga jag har gömd i garderoben och ja, då fick jag det svart på vitt... Mina ben i skuldrorna jag brukar känna och se har försvunnit under fettet och magen är ständigt uppblåst och fet. Förakt förakt förakt!! Är med i aktiviteter där jag får andra att känna sig bättre, mindre ensamma och hörda, för då får jag koncentrera mig på det istället. Vet inte om jag hycklar eller inte, för jag menar det jag säger, bara att det är så svårt att känna att det gäller även mig. Vill göra något drastiskt, vill förstöra för mig, men konsekvenstänket stoppar mig så länge jag inte får en riktig ångestattack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0