as the water come

Så. Det började bra igår, åt två knäckebröd med pålägg, tre pannkakor med lågkaloriäppelmos och två små potatisar.
 
Idag har jag ätit två knäckebröd med pålägg. Är på väg till jobbet och kommer inte hinna äta något mer förrän min rast som blir typ halv fem/fem. Då blir det pannkakor igen. Sen hoppas jag att jag kan hålla mig ikväll när jag kommer hem. Jobbar stängningen, till åtta, så jag är hemma halv tio, och sen öppnar jag imorgon så är på jobbet åtta på morgonen, måste gå upp kvart över sex. Okej, något kommer jag antagligen äta ikväll, men blir det typ riskakor med ost är det helt ok. 
 
Låter som att jag är jätteduktig, men måste påminna att detta bara är två dagar efter ett längre tag av noll kontroll. 
 
Tittar på bilder av mig själv från våren 2013, jag var inte smal då men jag hade kommit ner till bmi 18,5 vilket är mindre än vad jag har nu och jag såg bättre ut då än vad jag gör nu. Det är bara att kämpa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0