tillsammans är vi mindre ensamma

Börjar med de bra nyheterna! Min matplan håller fortfarande. Har inte ätit för mycket någon dag sen nyår, igår blev det iofs en stor middag men inte så att jag känner att det förstörde för mycket. Jag kan ganska säkert säga att jag har hållit mig runt max 1000 kalorier per dag, ibland mindre.
 
Dock har jag ju bil tålamod, så vill ju ha snabba resultat på vågen. Det blir värre om jag väger mig varje dag så har bestämt mig för att varannan blitt mer lagom. 
 
Idag har jag träffat en efterlängtad kompis på stan. Vi gick på kafé, jag tog inte något sockerbombat bakverk, sen var vi på demonstration och sen gick vi på kafé och jag blev bjuden på te! Hur snällt som helst, och bra, då min ekonomi är obefintlig för tillfället. 
 
Jag har träffat lite olika kompisar nu de senaste veckorna. Behövt det för att inte gotta ner mig i ensamheten. Vi har druckit kaffe, pratat minnen, gått promenader, pysslat och delat secondhand-tips. Jag har så bra kompisar, och jag är så glad att jag har dem nära nu igen. Ska aldrig flytta iväg igen! 
 
Sen har jag dödsångest halva dagarna för att vi inte har några pengar, men det är faktiskt inte något jag vill gå in på nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0