kan det bli värre?!

Jävligt missnöjd och arg idag. Jävla vikt och jävla kropp! Min vikt har varit 54,5 i lördags, 55,5 i söndags och då idag 56,5!?! Vilket inte stämmer, det vet jag. För 1 det går inte att gå upp på det sättet 2 jag har ätit för mellan 700-800 de senaste fyra dagarna och inte mycket mer än så innan och 3 jag har rört på mig varje dag. Jag väger mig alltid på morgonen innan frukost efter toalettbesök så det skulle inte behöva diffa speciellt mycket. Jag hade mens i fredags lördag så den extravikten ska väl vara borta vid det här laget?? 
 
Ser ut som en flodhäst iaf. Jag ska gå ut på en promenad nu, eller om jag först åker till stan och lämnar tillbaka en julklapp jag inte hade nytta av, och så tar jag promenaden efter det. Måste röra på mig, får panik här! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0