Hej då 55!

Oj vad fullt upp jag har haft! Inför nyår och allt. Trodde att jag skulle hinna skriva mer innan nyårsafton men nej.
 
Angående nyårslöften så gör jag inga såna. Har inte lovat något på säkert tio år. Kan inte hålla löften ändå. Visst, jag vill lova att jag ska hålla min nuvarande matplan, gå ner till 45 och sen vara glad, men jag har blivit besviken så många gånger tidigare så jag håller mig till intentioner.
 
Idag var vikten under 55! Äntligen, var nog en månad sen sist om inte mer som jag ens såg 54.x på vågen. Så idag är jag peppad, nu kan det bara bli bättre.
 
Gårdagen var helt konstig matmässigt. Jag är två knäckebröd till frukost, sen åt jag fem! muffins med smörkräm typ runt sju-åtta på kvällen och vid midnatt åt jag en näve vindruvor och lite sallad. De blir ju typ 1000 kalorier men inte speciellt fina sådana... 
 
Annars har mina senaste dagars mat varit bra. Flera dagar som jag undvikit middag och bara tagit något lätt istället, och frukost har nästan alltid bestått av två-tre knäckebröd. Och jag har sett reklam för billigt naturgodis och låtit bli att köpa! Vilket är en ganska stor grej för att vara mig, då jag typ alltid måste "passa på" vid såna erbjudanden. En annan sak som hjälper mig att inte köpa för mycket är att jag fortfarande inte fått tag på något jobb sen utbildningen slutade, en månad sen, så alltså noll i inkomst för denna månaden. Sökt typ tio så de måste ju nappa någonstans snart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0