fattigt liv

En galen sak, jag har inte vägt mig på nästan en vecka! Gick fort från en gång/dag till varannan till så här. Jag har fått lite extrajobb,och då måste jag gå upp klockan sex på morgonen. Orkar inte ta vikten då med allt vad det innebär av att smyga med vågen. 
 
Min inkomst både denna och nästa månad kommer hamna på typ 3000 spänn. Räcker nästan till hyran! Och innan februari fick jag pengar senast i november. Det är ändå helt okej att leva på nästan inga pengar. Kan tacka nej till saker utan dåligt samvete. Har börjat få sug efter att köpa kläder igen dock, köpte tre plagg för 150 kr på secondhand i måndags. Vilket slöseri!!
 
Och så är jag menssvullen. Och min mens borde ha kommit för en vecka sen. Men inte. Jag har liksom legat på tre kilo mindre och haft mens så det är inte vikten, det är bara min knäppa mens som aldrig har gått att lita på. Varken innan, under eller efter ätstörningen har den varit regelbunden. Och ja det kanske verkar som en liten grej men det är jobbigt ibland! Vet inte hur stor betydelse det har att jag har kopparspiral. Jag har inte fått massa mer ont av den åtminstone. 
 
Ja ja nog snackat om mitt blod. Jag tänkte våga väga mig på torsdag eller fredag, ligger kvar på gränsen mellan 53 och 54 kg, uh vad ska jag göra om det inte hänt något? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0