Jag dör om alliansen inte röstas bort imorgon!

Bara för att få ut mig det! Jag hade lagt så mycket mer tid på politik det senaste om jag hade orkat, men all skit skulle tydligen drabba oss vid fel tid så jag har inte orkat. 
 
Är så arg och trött på mitt egna beteende idag! Har inte b bestämt nåt med nån, och vad händer då? Jag sitter hemma och är ensam och tråkig. Har iofs min syrra här också men vi är snarare ensamma tillsammans än umgås. Var på stan förut. Ensamhetskänslor all over me. Men istället sitter jag bara kvar där, läser en tidning, läser bloggar, känner mig mer ensam. Tänker att det inte är någon idé att höra av sig till nån för de kommer säkert inte kunna. Vet inte vem jag kan bjuda hem. Hittar på hundratals ursäkter till att jag gör så men inget håller. Blir irriterad på kylan, sen blir jag irriterad på värmen. Aldrig nöjd. 
 
Skulle inte detta vara bättre efter alla år? Och vem är jag att klaga när andra sitter med dödsångest och planerar sitt självmord? Dum är jag. Patetisk.
 
Ätet nötter och kanderade mandlar i ren tristess. Hatar mig själv. Och så vill jag vara i Uppsala! Kommer säga det fler gånger för j jag går åt här utan L!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0