Nu måste det hända något

Nu har julhelgen gått, och som typ 90 procent av alla som har ätstörning har jag mått mer dåligt än bra. Fan. Men det kunde vara värre, det kunde varit två veckor av konstant överätning, nu var det bara tre dagar. Och förutom de tre dagar med julbord så har det gått rätt bra. 
 
Syns inte på vågen då, vikten är åt helvete! 57 kilo idag, gått upp två kilo av julmaten. Så de ska väck. Och allt onödigt ätande ska sluta. Jag ska inte köpa något naturgodis på lääänge, ingen glass, inga kakor. Jag ska bara köpa knäckebröd, och de ska jag bara äta till frukost. Sen ska jag inte äta något annat än frukost och middag. Nyår kommer väl gå åt helvete men ingen annan dag. 
 
Nu ska jag ner igen! Allra minst till 52! För fan, jag måste ju börja någonstans! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0