Nya dagar nya tag

Igår. första bra dagen på länge. Åt en okej lunch, knaprade lite vitkål innan middagen och åt en okej middag, inget mer. Och med okej menar jag som hamnar på mellan 300 och 400.
 
En dålig dag på andra sätt. Personligt. Inget bråk, men underliggande aggression och besvikelse. Känner mig bortglömd, förgivettagen och ignorerad. Måste ta upp detta med L idag. vilket jag inte ser fram emot, men det är bättre att få det gjort än att låta det bero och bli större än det är.
 
Jag kan nästan inte skriva märker jag, har varit ute hela dagen i inte alltför varmt väder så mina fingrar är stela av köld. Har jävligt dålig blodcirkulation så jag är van, men det är irriterande!
 
Träffa psykologen igen, både längtar och är rädd. Undrar vad som väntar, och hur jag kommer känna mig efteråt. Det är liksom inte bara gå dit och prata, det kommer krävas lite jobb av mig också.
 
Idag har jag ätit två små mackor och ett knäckebröd som jag har fördelat en makrill-i-tomatsås på, och ett äpple. Inte så smart när det är så kallt, men jag ska dricka en massa kaffe nu för att få upp värmen lite (på ett bibliotek, får väl gömma mig för bibliotikarierna).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0