Förkyld och jävlig

Hostar som fan, trodde att jag skulle vara frisk nu efter att ha varit sjuk i nästan två veckor, men nej.
 
Har haft tenta idag, typ hela klassen har haft panik och varit i upplösningstillstånd de senaste veckorna pga den, så jävla skönt att den är över! Vi har haft så himla mycket att lära oss och det har gått så fort så ingen har hunnit med. Sen att det är 80% rätt som gäller för godkänt gör det inte lugnare.
 
Fast jag har inte haft tid att panika för plugget, jag panikar mig för min kropp istället, hatar att det alltid ser ut som att min mage och mina höfter är hur stora och fulla med fett som helst. Så himla opropertionerligt och konstigt! Och brösten som har krympt ihop till något obefintligt, jag fyller knappt en A-kupa längre.
 
Satt och pratade hela natten mellan lördag och söndag med en okänd kille jag träffade på tunnelbanan. Så dum i huvudet jag är att jag gjorde det hellre än att sova när jag ska upp tidigt, höll på att sluta med att jag inte hade någonstans att ta vägen och fråga desperat och jag kunde få slagga på hans soffa, men han ville inte det för hans tjej var hemma och förbannad på att han inte kommit hem. Jag lät säkert som att jag ville ha sex med honom eller att jag skulle sno hans grejer men jag behövde bara tak över huvudet! Det löste sig med att jag fick väcka min stackars syster klockan fyra och gråta i telefon i panik. Bra där. Han sa iaf att han var säker på att jag har borderline, han var tydligen lite insatt i det och sa att det var klockrent på mig. Skitskumt!
 
Aja, nu ska jag iväg och (hu!) ta en fika, för att fira att provet är över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0