Samma gamla vanliga vardag igen

Det här känns ju inte så bra... Ingenting känns så bra just nu. Den perioden när en stor förändring i livet har förlorat den första tjusningen och nu bara känns som det gamla vanliga. Varför gör jag det här? Vad vill jag, vad har det för betydelse, vad ska det leda till? Jag hoppas hoppas hoppas att jag ska bli bättre snart men det känns inte som att det kommer bli så. Varför skulle det hända något nu när det inte gjort det de senaste fem åren? Jävligt pessimistiska tankar, men jag måste få ur mig dem så jag kan försöka gå vidare.
 
Känns som att jag tappade bort den där olusten att dricka alkohol också. Jag hittar återigen anledningar att festa till det så fort det blir helg. Kan bero på att jag känner fler folk här jag har flyttat nu? Både bra och dåligt men risken finns ju att jag fastnar i mitt tidigare tråkiga slentriandrickande.

Kommentarer
Postat av: Natacha

Fin blogg! Haft en bra dag?
Har du lust,får du gärna kolla in hos mig en sväng.

Svar: Tack, jag är inte så nöjd med designen för jag är kass på sånt, men det duger väl. Tyvärr har jag inte haft en så bra dag idag, än så länge. Hoppas du har haft det bättre!
Soulstitch

2013-10-03 @ 22:52:52
URL: http://atstorning.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0