Pizza är ett svårt livsmedel

Söndagen var en riktig slappardag. Mer än vanligt, satt nästan bara i soffan och tittade på tv och surfade på laptopen.
 
Så har jag blivit paranoid igen, nu vågar jag inte skriva hemma eller ens logga in här. Var ska detta sluta? Är det ingen annan som är lika paranoid att någon i familjen ska hitta bloggen? Vad ska man göra?
Jag sitter i skolans datasal nu, där får man vara i fred, förutom när den är uppbokad av några andra, men vi har så korta raster mellan lektionerna att man nästan aldrig hinner springa hit.
 
Satt och pluggade igår också, när jag tänker efter. Gud, universitetsstudier, vad jag hatar det! Aldrig mer, detta är det sista ever! Den pressen att alltid prestera, måste klara nästa tenta annars får jag inget csn osv osv, kan dö för mindre!
 
Igår höll jag mig på en hyfsad nivå matmässigt. Åt iofs pizza till middag, men tog halva då och andra halvan till lunch idag (ingen frukost då såklart). Så igår blev det nog 1200 kcal totalt för jag åt bara frukost och inget mellanmål. Typ omöjligt att veta vad en pizza innehåller, kan vara allt från 1200 kalorier upp till 2500 kalorier, tur att jag tog en utan massa kebab eler sås eller annat fett, så jag räknar med 1400. Då åt jag 800 igår och 600 idag. Men som sagt, enda jag rörde på mig var i princip att gå till pizzerian och hem igen. Fy. och inte känns det bättre ens att jag var ute och promenerade i tre timmar i lördags och höll på frysa ihjäl. (Fast rätt skönt var det ändå.)
 
Nu måste jag hem, ska plugga ikväll också. Och söka sommarjobb om jag hinner/orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0