Kan inte hålla mig kort

Usch, har inte tid att skriva.
 
Gör det ändå.
 
Men det blir lite kort, hatar att jag inte har tid, även om jag inte är så stresad som jag var för bara en vecka sedan så har jag länga skoldagar, och vill egentligen inte komma hem senare än nödvändigt. Som tur är blir det ljusare ute, jag upplever det inte lika jobbigt att komma hem sent om det inte har hunnit bli mörkt i alla fall. Läser på bussen hem, bra tidsfördriv. Läser just nu "Då fanns ingen nåd" och "Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva" parallellt. Ehe, smyger med dem så att inte andra på bussen ska se vad jag läser. Får för mig att alla ska fatta vad det är för bok bara de ser vad den heter och sen tänka: "Va fan varför läser hon den för?!?!" Paranoid som jag är. Nojar för allt. Men det är inte sås tor risk, ofta ganska få som åker med bussen så för det mesta får jag ett två-säte för mig själv, och kan bre ut hela mig och min packning, haha!
 
Imorgon är det fredag, fan vad fort tiden går. Jag ska åka hem till min kära hemstad på västkusten och förhoppningsvis träffa kompisar. Ska även festa till lite på lördag, och jag funderar på om jag ska strunta i storsupandet. Känns så bra att hålla nere på alkoholen, och låtsas att man lever ett hälsosamt liv. Ha!
 
Jaja, fika i skolan idag...en som fyllde år så det skulle man fira förstås. Som tur vad kladdkaka som jag inte käkar så jag kom undan med bär och grädde. Inte så bra det heller men bättre än kakan, kladdkaka är typ det värsta kaloribomberna som finns, fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0