Modeller i massor

Här kommer ett inlägg med en massa modeller som jag har googlat fram. Alla de smalaste, skriver det hör för att komma ihåg dem. Vet inte om några av dem har/har haft ätstörningar, misstänker det starkt, samtidigt som jag vet att vissa personer helt enkelt är byggda på ett sätt att de kan vara underviktiga naturligt och kroppen fortfarande fungerar precis som den ska.
 
Vlada Roslyakova
 
 
 
Kim Noorda
 
 
Magdalena Frackowiak
 
 
 
 
Inna Pilipenko
 
 
 
 
Maud Welzen
 
 
 
Det finns ju såklart hur många som helst men jag måste välja några, jag har fastnat för. Jag hoppas att jag har rätt namn nu också, har bara förlitat mig på googlesök så det kan ju bli fel då.
 
Shit vad dum jag är men jag orkar inte vara duktig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0