Midsommaren är över

Tillbaka efter midsommarfirande.
 
Trodde det skulle vara en pina imorse att kolla vad vågen sa (fan att jag är beroende av den!) och så visade den 50,5! I princip stått still. Och jag har ätit! I fredags både frukost, mackor när vi anlände, stor midsommarmiddag och  glass och jordgubbar på kvällen. Lördags frukost, lunch, middag och glass till kvällen igen. Igår stor frukost för att jag skulle ut och resa, en glass innan jag tog tåget sista biten och en liten middag när jag kom hem. Å andra sidan inte så mycket alkohol, bara tre glas vin + fördrink på midsommarafton och två öl kvällen innan.
 
Men fortfarande chockad!
 
Har första dagen på sommarjobbet idag. Går bra hittills, även om de hade glömt att skriva att jag skulle börja idag så alla såg helt frågande ut när jag klev in klockan 7 imorse. Men det löste sig. Nu ska jag jobba några timmar till och seeeent komma hem till L. Saknar honom, han följde inte med på midsommar för han ville inte sova borta, så jag har bara hunnit träffa honom en kortis igår kväll.
 
Har klarat av måltiderna vi serverar på jobbet bra än så länge. De är en del ångest runt dem, av anledningar som är svåra att förklara, och ganska konstigt. Får se om jag orkar skriva om det någon annan gång, om jag kan sätta ord på det. Nu måste jag peppa upp mig att resten av arbetsdagen ska gå bra innan rasten är slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0