Jävligt sen uppdatering

Alldeles för sent att uppdatera nu, och att vara uppe äver huvud taget! Som tur vad är jag inte så j'ttemycket alkoholpåverkad i alla fall!
 
För det kommer jag vara imorgon, så det räcker och blir över, men det kommer vara bland en massa personer som jag litar på så det kommer vara säkert.
 
Är så satans förvirrad så jag vet varken upp eller ner för tillfället. Jobbigt att inte berusningen kan ta bort förvirringen heller, snarare förstärka den istället.
 
Tänker mycket på nutid och dåtid. På hur det är idag jämfört med då jag mådde som sämst, sommaren 2007. Tänker på vad som skiljer från nu, egentligen. Jag mår ju jävligt dåligt nu med, bara det att jag inte är lika mycket vilsen som då. Jag är snarare van med att vara oklar med vem jag är och van med att jag inte vet vad jag vill och att jag inte är tillfreds med livet och alltid längtar till den där framtiden då jag blir lycklig och känner mig mer "hel" som människa. Jag menar, hur länge ska jag vänta på det tills jag ger upp och accepterar att det inte blir mer än det här?
 
Så jävla trött på mig själv! Fick en sån satans ångestattack igår och bara skrek så jag fick ont i halsen, för att jag är så TRÖTT på mig själv. Blev lite rädd att mina grannar typ ska anmäla att det är någon som misshandlas här för att jag skrek så högt, det får inte hända för jag orkar inte med det också. Varför ska allt vara så svårt för???
 
Fy fan, nä jag måste gå och lägga mig nu så att jag orkar upp i tid imorgon och inte ska stressa för mycket (för det kommer jag göra i vilket fall),

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0