Busy busy bee

Snabbt inlägg då jag verkligen inte har tid egentligen.
 
Jobbar som attan, har inte mycket tid över för annat. Men det är bra, då gör jag inte av med pengar och tjänar pengar samtidigt så jag kommer få ASMYCKET pengar när lönen kommer. Okej, inte så mycket men mycket för att vara för mig. Kommunaljobb liksom. Dessutom kanske L kan få en inkomst snart så att jag inte behöver försörja oss båda i all framtid. Han är skyldig mig en bit över 20000 nu... Men han ska betala tillbaka, det vet han, jag vet bara inte hur lång tid det kommer att ta.
 
Sov över hos en kompis inatt. Första gången jag var hemma hos henne. Lyckan när jag ser att hon har en våg i badrummet. Besvikelsen när det visade för låg batterinivå för att kunna väga. Fuck. Jaja, det går det med och jag vet att jag klarar mig från att väga mig i ett par dagar. Iaf när jag inte har någon våg tillgänglig. Så jag får se imorgon vad domen blir efter att ha käkat kebab och två mazariner igår. Bland annat. >_<

Kommentarer
Postat av: Röd

Hej. Är tillbaka, igen.
<3

Svar: Åh, vad fint att du är tillbaka! Har undrat hur det gått för dig.
Soulstitch

2013-07-03 @ 14:54:49
URL: http://redefiningdarkness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0