Bara nästan fail

Jag har varit påväg att göra bort mig, men jag ska stoppa nu innan det är försent!
 
har pga jobbet fått tillfälle att äta mer än vanligt, och gjort det ett par gånger. Kom på mig själv igår med handen i kakburken kan man säga. Hade precis tryckt i mig en slice pizza och en kycklingklubba när det slog mig vad jag höll på med. Klart som fan att jag inte går ner i vikt när jag håller på sådär! Räknade efter och jag har ändå landat på 1200-1500 kcal per dag. Vilket betyder att jag ligger kvar på mellan 50,4 och 50,7 (de senaste fem dagarna har vikten hålt sig inom det), men jag kommer ju inte neråt.
 
Så idag är det ändring, och jag har hållt det hyfsat. Ligger just nu på 400 kcal, har en middag hemma att fixa också men hoppas komma under 1000. Det är mitt mål. Eftersom jobbet är såpass fysiskt så gör det inget, stå upp hela dagarna, lyfta och putta och promenera flera tusen steg, det behöver jag lite ork till.
 
Nu ska jag hem iaf, imorgon har jag sovmorgon så jag hoppas få sova ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0