Orgelmusik till min undergång

Här sitter jag i monumental undergångs-orgelmusik, käkar less-fat-popcorn och dricker vodka-ligth cola.
Blev tipsad om Felice Fawn genom cigarretterochkaffe´s blogg, och gud vad snygg hon är! Jag är helt hänförd, och så tagen av hennes personlighet! Att hon ger så spot-on svar på alla dumma kommentarer som riktas mot henne, bland mycket annat!
 
Och själv sitter jag här och bara önskar att jag vore lika underviktig själv! Visst förstår jag hur motsägelsefullt det är. Men jag vill ändå! Jag har bara haft en period av riktig undervikt. Och den höll bara 6 månader. Så jag trägnar efter den! Att bara få vara så underviktig att mensen försvinner igen! Att folk blir uppmärksamma på det (även om de inte säger något, för det gör de inte). Att blodådrorna visar sig på underarmarna utan att man anstränger sig! Shit!
 
Samtidigt. Att Behöva se sina föräldrar lida för att de inte kan hjälpa en. Att avböja alla förfrågningar till fika för att de kommer innefatta bulle/kaka/smörgås. Att inte kunna gå på bio för att alla runt omkring prasslar med olika kalorifyllda påsar. Usch. Skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0