Skolstart

Nu har skolan verkligen dragit igång. Och datorn hemma krånglar så lägligt också. Så jag hinner bara skriva ett jättekort inlägg på skolans dator innan jag måste springa till bussen hem.
 
Men det funkar ganska bra. Har kommit fram till att jag ska ta min frukost vid lunchen här. Skoldagar från 9-15.30 måndag till fredag, det skulle väcka alldeles för mycket misstankar om jag inte äter lunch. Dock vet jag inte hur det blir med val av mat. Jag gillar ju mina frukostar, jag vill äta frukostmat, men det kommer säkert se konstigt ut nöär de andra äter pasta och kyckling och jag äter havregrynsgröt. Hm..jag får fundera på det där. Nu måste jag gå, ses någon annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0