Mat lindrar inte magont

Hm, trodd att det skulle bli ett morgoninlägg idag, men så fastnade jag framför andra hemsidor som drog ut på tiden.
 
Jag börjar skolan snart igen, på måndag. Vet inte hur det kommer bli med bloggen då, än. Hoppas att det finns datorer på skolan och att jag kommer få tid att gå undan en rast och skriva. Fast kanske blir det så mycket annat att jag inte hinner ta mig tid. Det bästa hade varit att skriva på morgonen innan skolan, men jag tror att jag kommer behöva gå hemifrån innan sju och så tidigt kommer jag inte orka skriva. Morgontrött som jag är.
 
Idag ska jag iväg på ett förhoppningsvis intressant och roligt möte, och kanske träffa lite roliga människor. Jag vet inte, för jag har aldrig träffat någon av dem innan. Hoppas att jag inte kommer sitta där som ett ufo och känna mig konstig bara.
 
Känner mig helt återställd efter helvetes-måndagen. Igår åt jag frukost, ett lite konstigt och plockigt och eg 100 kcal för stort mellanmål, men sen såg det ut som att middagen inte skulle bli av. Till mig glädje. Vi stack hem till några kompisar och glodde på film. Men jag fick jätteont i magen, något jag typ aldrig har. Vågade inte fråga om jag fick ta något litet att äta, så jag åt lite när vi kom hem även om det var nära midnatt, men jag hade så ont i magen och hoppades att det skulle lindra. Vilket det inte gjorde, så helt onödigt! Men maten hamnade på ca 850 och dessutom blev det en timmas promenad. Vågen visade på 55 kg idag fortfarande men jag vet att det går långsamt, jag måste ha tålamod!
 
Kom på att det säkert kommer serveras fika på mötet sen! Så jag skippar mellanmål hemma och förbereder mig på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0