Hoppas nu inte den goda cirkeln bryts

Jag hade en jättebra dag igår! Länge sedan jag kände mig så bra, på många olika sätt.
 
Jag tog en lång promenad. Och då menar jag lååång! Gick till en köpcentrum som ligger kanske 3,5-4 km från oss, handlade och gick hem igen. Men det bästa var inte att jag gick så långt utan att jag inte blev trött och att det var trevligt att gå hela biten. Var rädd för att jag efter halva vägen tillbaka skulle bli trött och halka omkring i snömodden men inte då. Och att det var mörkt var inte heller jobbigt, bara fint. Så fick jag se mig lite omkring i omgivningarna också, alltid trevligt.
 
Jag åt bra igår också, vet ju inte alls exakt men borde inte kommit uppi mer än 900, och med allt promenerande till det. Och jag åt på ett bra sätt också, inget småätande hela tiden, det är bra!
 
Jag har blivit ganska trött på alkohol. Inte så att jag kommer blir nykter eller att jag kommer hålla upp i flera månader, men i höstas drack jag nästan alla fredag-lördag, och var iväg på fester och klubbar, och så fort jag inte hade något planerat för helgen blev jag rastlös så in i väggen! Det blev liksom slentriansupande, och därför har jag tröttnat. Igår blev det inget och ikväll kan jag tänka mig ett glas vin eller högst två, bara för att det är gott.
 
Vågen var lite snäll idag, och visade äntligen lite mindre än de senaste dagarna, och efter att ha skött sig bra i fem-sex dagar är det inte mer än rättvist kan jag tycka! Så nu räknar jag med 55,5 kg.
 
Ska promenera nerpå stan nu, kommer ta ungefär 40 minuter. Älskar att inte ha busskort och behöva gå överallt, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0