Att kunna ta det lugnt

Igår var en riktig segdag. jag gjorde verkligen inte mycket, satt vid datorn i stort sätt hela dagen. Umgicks med kompisar genom internets värld. Inte det minsta socialt egentligen men jag orkade inte något annat.
 
Eftersom jag hade rört på mig tre dagar på rad innan, med långpromenader, så kände jag mig väldigt slapp och slö och var rädd att det skulle leda till massa småätning, men ja, jag höll mig på en okej nivå. Inget fantastiskt men helt lagom. Idag kommer jag ut på promenad igen, får se hur långt det blir. Och nej, detta är inte helt meningslöst promenerande, det är för att jag ska ta mig till olika ställen och eftersom jag inte har råd med busskort förrän om en vecka så blir det att gå istället.
 
Kalorierna hamnade nog runt 900 igår. Jag har börjat med att dela upp frukosten i två delar, så andra delen som ofta blir ett par knäckemackor äts tre eller fyra timmar senare. Jag har gillat att äta få stora mål men jag har blivit påverkat av pratet om att hålla förbränningen igång och tänker att detta ska motverka mitt sug för att småäta. Får se om jag håller mig till detta.
 
Idag kommer vi nog göra en lite mäktigare middag här hemma, min matlagning har fått dominera de senaste dagarna. Så ska jag njuta av Top Model och Project Runway, antar att jag inte är den enda som ska det, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0