Alla hjärtans dag, över

Tvådagar den här veckan som jag fasade för lite. Först fettisdagen och sedan alla hjärtans dag, två typiska "bli-bjuden-eller-bjuda-på-fika-dagar". Till min lycka blev det inget av det!
 
Fantastiskt nog har min goda trend hållit i sig! Och nu är det inte så jättestort och fantastiskt, men jag har ätit bra de senaste fyra dagarna. Måndag och tisdag höll det sig runt 1000 kcal var och igår och idag har jag landat på 600 per dag, vilket känns såhimla skönt! Mycket beror det på att L är sjuk och inte har någon matlust, och då kan jag ocksåsmita ifrån maten, score! (Fast jag tycker ju synd om honom också såklart!)
 
Dessutom var jag ute och promenerade i sammanlagt 1 ½ timme idag, i den här satans snömodden som är förjäkla jobbig!
 
Nu ska jag gå och sova, oavsett hur sent mina senaste inlägg är skrivna så försöker jag vända tillbaka dygnet till en mer normal dygnsrytm. Inte gå och lägga mig klockan 2 och gå upp klockan 11 varje dag, jag mår inte bra av det!
 
Hoppas er dag har varit okej också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0