Varför kunde jag inte förbjuda mer?

Varför jag inte skriver om vikten? För att det inte händer något där, jag harvar runt på mellan 50 och 51.
 
Som jag har gjort ett alldeles för långt tag nu. Ha, harva runt? På en vikt, vilket skämt att skriva så.
Idag har jag ätit lagom mycket, och promenerat en hel del. Ska bli lite mer promenerat och middag..äh, fan jag har ingen aning.
 
Mitt stora craving-begär är just nu naturgodis. Allra mest cashewnötter, följt av kokosflingor och allt annat gott (inget med choklad) Torkad frukt och salta/naturella nötter. Kan inte få nog, skulle kunna äta hur mycket som helst men gör inte det som tur är för fu fan vad kalorier det är i typ ingenting! Tänker att hade jag varit "normal" så hade mina snaks ansetts jättenyttiga och bra, eftersom det inte är riktigt godis eller chips, men för mig är detta nästan mer än jag kan med! Önskar att jag då för en massa år sen när jag hade kraft att förbjuda mig livsmedel hade satt nötter på förbjudet-listan, så hade det inte lockat mig nu. Jag skulle ha satt glass, kakor och bullar där också när jag ändå höll på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0