Stort svart hål

Träffade min nya psykolog för andra gången i tisdags. Var beredd att säga till henne att jag inte kunde ha henne längre om det inte skulle kännas bra. Har haft svårt att känna mig säker på henne. Som tur vad kändes det lite bättre efter, hon får några chanser till. Bara det att jag fortfarande inte har en aning om hur hon jobbar, det är bara jag som har fått sitta och prata hela tiden. Men hon måste ju lära känna mig, så klart.
 
Är så trött på det där stora mörka hålet inom mig. Det där hålet som får mig att tycka att ingenting spelar någon roll. Jag vill inte ha det längre, jag vill operera bort det! Det har suttit där i tio år, kan inte det räcka!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0