Destroy the ministry

Hur kommer jag tänka tillbaka på den här sommaren i efterhand? Jag är så totalförvirrad hela tiden och hoppar mellan total förtvivlan och att livet är lite bra ändå. Fattar inte varför jag inte bloggar oftare men det är väl för att jag just idag har massa blogginspiration.
 
Plus att jag verkligen behöver någonstans att få ur mig alla de där mest hemska känslorna. De som jag inte kan med att dra ut på facebook, för jag har alldeles för många fbkompisar som jag inte vill visa mina hemska sidor för. De som jag inte vill ska veta vilket sug efter rakblad jag tampas med, eller att ajg sitter som en liten ångestklump en lördagskväll när jag egentligen borde ha skoj och utnyttja ledigheten på.
 
Inget nyttigt gör jag, och inte klarar jag av att gå och lägga mig heller, jag är alldeles för upp i varv för det, skulle bara ligga och vrida mig i sängen och bli rastlös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0