Sommarplaner

Känslorna går bergochdal-bana, ledsen hur mycket som helst, glad och uppåt i nästa stund, sen trött på livet, sen inte bry sig om nånting. Blir så trött, kan jag inte bara stanna på en nivå och få vara där ett tag?
 
Som jag befarade var vågen inte lika snäll i förrgår som förra veckan. Visade 53,4 igår och 53,1 idag. Fan att det ska gå så långsamt. Och hoppa massa fram och tillbaka. Jaja, bara att fortsätta kämpa.
 
Känns som att jag ätit konstant idag, fast när jag försöker räkna på det kommer jag fram till att två smörgåsar + två ägg + två skivor gravad lax och grönsaker + ett äpple inte kan bli så mycket. 600 kcal max. Men det känns som mycket mer, som att jag ätit hela tiden. Skumt.
 
Är snart hemma, usch för att det är så långa dagar, åker hemifrån vid åtta på morgonen och kommer hem sex/halv sju. Har dessutom fått sommarjobb (helt galet och fantastiskt, kan inte tro att en som misslyckad person som jag har lyckats med det) så jag kommer jobba alla lediga veckor i sommar. Alltså inte vara ledig någonting. Min ekonomi är glad men min kropp kommer nog inte vara så glad. Jag fasar för det, hur fan ska jag orka? Koomer inte orka städa eller laga mat eller ta hand om mig själv någonting de veckorna. Och att träffa kompisar, festa, ha kul..ha, det kan jag glömma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0