Vart ska du gå min lilla flicka?

Kväll igen, jag har en massa mat kvar sen middagen men vill inte äta mer. Hoppas at någon annat äter upp det. Tänkte ju gå ut på en kvällspromenad förut men sen tog det sån tid att läsa alla bloggar så nu är det försent.
 
Maten har faktiskt gått bra! I flera dagar på raken, och tom helgen funkade. Jag har ju svårast på helgerna, brukar alltid bli massa alkohol och snacks som förstör resten av veckan, men denna helg drack jag inget i fredag och i lördags drack jag "bara" två glas vitt vin och två glas rosé. Hehe, och det är lite för att vara mig!
 
Jag har fortsatt att äta mellan 800 och 1000 kalorier per dag. Känns inte tillräckligt lite för jag är så otålig, men jag vet att det ska innebära att jag går ner. Kom igen nu kroppen!
 
Just det, det konstigaste av allt!
Jag var hos min mormor och morfar i lördag, och de har också en analog våg precis som jag. Såklart var jag tvungen att väga mig, och med frukost och en del vatten + träning och mycket svettande så visade den 52-53 kg! Alltså ca 2-3 kg mindre än min våg! Jag blir galen på sånt här, vad tusan väger jag egentligen!!!
 
Vill ha tag på en RIKTIG, BRA våg :/
 
Hoppas ju på att den lägre siffran stämmer, men jag känner mig inte det minsta mindre. Kollade på mina ben idag, och fy vad stora vader jag har! Känns som att jag för första gånger börjar få riktigt skev kroppsuppfattning för de såg verkligen överviktiga ut! Usch och blä. Ska mäta mig snart så jag har det att gå efter iaf. Jag är en naturare till sinnet så jag vet att måttbandet iaf inte ljuger.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hade också en jättebra rutin förut och vägde mig alltid och endast på fredagar, men sen fastnar jag i perioder och kan väga mig typ tre gånger om dagen.. Nu har jag lyckats bryta iaf och hållit mig ifrån vågen i nästan en vecka tror jag...ska verkligen försöka hålla mig ifrån den så länge jag kan.. :)

Svar: Det är verkligen det bästa, inte bra att bli fixerad vid siffrorna på vågen för mycket, det kan diffa så väldigt (säger jag även om jag är det...).
Soulstitch

2012-09-10 @ 21:52:53
URL: http://anasecrets.blogg.se
Postat av: Sandra

Min sambo äter kolhydrater men han har inget emot att jag väljer bort dem. Det funkar väldigt bra. Vi äter alltid samma mat, men jag väljer bort kolhydraterna och fyller tallriken med sallad istället :)

Svar: Jag tror att min kille hade blivit alldeles för misstänksam då, vågar inte det. Men ja, mer sallad åt folket! Jag har fått honom att äta mycket mer av det :D
Soulstitch

2012-09-10 @ 22:32:19
URL: http://daysofmine.blogg.se
Postat av: I

Jag vill också ha en riktigt bra väg, litar inte på min för fem öre :/

sv: växer ögonfransar snabbt allstå? :p

Svar: Ja det är så jobbigt att inte kunna veta vad som stämmer!Jag kommer inte ihåg exakt hur lång tid det tog, men de växer lika fort som allt annat hår så högst en månad tror jag det tar :)
Soulstitch

2012-09-11 @ 11:55:35
URL: http://troochtvivel.webblogg.se
Postat av: Sandra

sv: jag tar det som en komplimang :) älskar fina bilder från tumblr.

Svar: Ja jag med! Kan sitta i timmar och titta runt. Det finns så många duktiga fotografer!
Soulstitch

2012-09-12 @ 21:48:46
URL: http://daysofmine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0