Slutet på helgen och början av veckan!

Söndag 16 sept:
    Frukost 300 kcal.
    Lunch/middag 400 kcal.
    Kvällsfika 100 kcal.
Totalt 800 kcal.
 
Måndag 17 sept:
    Småplock precis när jag vaknat (ja, sånt där onödigt som jag vill sluta helt med) 100 kcal.
    Brunch 350 kcal.
    Middag 150 kcal.
    Möte på kvällen där det bjöds på smörgåsar, hemmabakt asgott bröd, blä! 400 kcal.
Totalt 1000 kcal plus promenerande på kvällen nästan en timme rask takt = -250 kcal.
 
Tisdag 18 sept:
    Frukost 300 kcal.
    Middag 500 kcal.
Totalt 800 kcal.
 
Stora delar av söndagen och måndagen har jag haft ångest, framförallt på kvällarna. Har tänkt gå ut och springa flera gånger men inte haft tid förrän sent på kvällen och då har jag inte vågat för mörkret. Eh lättskrämd? Måndags var verkligen värst, när jag skulle hem från mötet jag var på fick jag sådan åmgest för allt jag ätit där som var så satans onödigt. Därför gick jag flera spårvagnshållplatser istället för att åka, och sedan gick jag av flera hållplatser innan och gick sista biten. Sen fick jag ångest för att jag tog så lång tid på mig för att komma hem, paradox?
 
Men nu till en liten POSITIV bit!
Jag måste ju bara få säga att jag är stolt över mig själv! Jag har sådan motivation. Igår när jag gick i stan och hungern rev i mig kände jag mig så glad att jag inte föll för den, jag drack lite vatten, så var det bra! Jag har inte varit så här duktig på hur länge sen som helst, och jag har klarat två helger nästan galant. På de här två veckorna jag har skrivit upp intaget har jag bara kommit över 1000 kalorier två eller tre gånger tror jag, och det är jag så stolt över! Så där, lite pepp till mig själv, och hoppas att det kan peppa någon annan också. Kramar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0