Skitdag!

Blev en riktigt jobbig avslutning på gårdagen. Var som sagt bortbjuden på kvällen på middag, jag tänkte att "det här ka nog gå bra, jag har nog lärt mig att hålla igen nu". Men usch så fel jag hade! Åt två stora tallrikar med soppa, och det hade väl varit okej om soppan hade haft massa grönsaker som utfyllning, men nej, bara massa linser, smör, buljong och kryddor i den. Inte nog med det, serverades focaccia till, helt vitt fluffigt bröd, och jag tog tre stora bitar av det. Mycket för att ha något att knapra på när de andra knaprade chips men ändå! inte alls okej. Sen hade jag ont i magen efteråt. Drack rött vin, sen tog det slut och jag ville dricka lite till så blev en 33 cl öl. Jag hade ju tänkt hålla upp med ölen också ett tag, men fanns ju fasen inget annat! Ja, minst sagt mycket som gick fel.
 
Lördag 15 sept:
    Frukost 300 kcal.
    Middag och kvällsmat 800 kcal.
    Alkohol säkert 700 kcal.
Totalt 1800 kcal.
 
Jag kan verkligen inte säga att jag hetsade, det här var absolut ingen hets, men likväl en överätning. Blä vad äcklig jag är! Hade ångest när jag kom hem inatt och visste inte vad jag skulle göra. Det tjänar i princip inget till att lägga sig och göra sit-ups mitt i natten, jag är inte tillräckligt tränad för att det ska innebära speciellt mycket förbrända kalorier. Så jag satte mig och läste bloggar och det hjälpte faktiskt!
 
Idag visade såklart vågen mer än vanligt, jag hade dessutom varit uppe inatt och druckit vatten för att inte vara bakis, så de dumma siffrorna tror jag inte på. Hoppas att denna dagen utvecklar sig bättre!

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: ja ju tröttare man är efter passet ju goare känns det. Då vet man att man kämpat :D

2012-09-17 @ 11:29:49
URL: http://daysofmine.blogg.se
Postat av: Kathrine

Sv: Tror absolut det blir igen :) Får kolla lite på hur lång tid det dröjer tills dess bara men någon gång så!

2012-09-19 @ 07:57:53
URL: http://www.notreallyana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0