Senaste veckans mat

I och med att jag inte vet om killen har hittat hit eller inte så skrivar jag inte vad jag ätit bara hur mycket, på ett ungefär. Måste få lite överblick. Får ge killen ett "namn" så det blir lättare att skriva. Han benämns härdanefter som L.
 
Så, jag orkar inte tänka tillbaka alla dagar men tar en vecka:
 
Torsdag 6 sept:
    Frukost 300 kcal.
    Middag alldeles för mycket fett och kolhydrater och säkert 500 kcal.
    Filmsnacks en näve jordnötter, blä! + frukt 200 kcal.
Totalt 1000 kcal en del promenerade under dagen.
 
Fredag 7 sept:
    Frukost 300 kcal.
    Middag 400 kcal.
    Kvällsfika 100 kcal.
Totalt 800 kcal.
 
Lördag 8 sept:
    Frukost 400 kcal större än vanligt eftersom jag behövde extra kraft pga träning.
    Middag som min familj bestämde så blä för mycket, 600 kcal.
    Kvällen 4 glas vin 400.
Totalt 1400 plus träning = -300 kcal.
 
Söndag 9 sept:
    Frukost 350 kcal.
    Middag jättesent 500 kcal.
Totalt 850 kcal en timmas promenad i halvhögt tempo men med en hel del backar!
 
Måndag 10 sept:
    Lunch 350 kcal.
    Middag BRA mat, eftersom jag fick bestämma haha, 350 kcal.
Totalt 700 kcal.
 
Tisdag 11 sept:
    Frukost 300 kcal.
    Fika som blev två bakverk, helt onödigt och dåligt, blä att jag inte kunde tacka nej, 300 kcal.
    Middag 300 kcal.
Totalt 900 plus ett ordentligt träningspass på kvällen = -400.
 
Onsdag 12 sept:
    Frukost 300 kcal.
    Fika IGEN! blev bjuden fan, men bara en liten sötsak denna gång 100 kcal.
    Middag 600 kcal.
Totalt 1000 kcal.
 
När jag ser det såhär ser det ganska bra ut. Jämfört med för låt oss säga fyra månader sedan då jag dagligen hamnade på runt 1500 kalorier, och i princis aldrig rörde på mig. Hoppas bara att detta visar resultat på vågen snart!

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: åh tack :) älskar att fixa designer!
ja det känns väldigt skönt att jag kan fokusera 100% på behandlingen nu. Det kommer ta mkt kraft.

2012-09-13 @ 21:40:46
URL: http://daysofmine.blogg.se
Postat av: Elin

Fortsätt att kämpa så visar det säkert resultat på vågen!

Svar: Tack tack, härligt att bli peppad!
Soulstitch

2012-09-13 @ 23:45:19
URL: http://simpleway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0