Remember the summer

Oavsett att det börjar bli kyligare ute och behov av mer kläder så vill jag hålla kvar i sommarkänslan. Jag tänker att tror du på att det är lite sommar kvar i luften så känns det inte lika kallt att gå ut på mornarna.
 
Idag har jag haft den första riktiga föreläsningen för hösten, så nu känner jag mig på banan igen, och det är så himla kul! Älskar verkligen min klass, vi är så underbara!
 
Dessutom har jag fått en sådan megamotivation! Tyvärr kommer den ifrån att jag...är livrädd för min framtid. Jag kan inte se alls hur mina framtidsplaner skulle kunna bli verklighet, och jag hatar förändringar så jag tänker: "kan jag inte få vara kvar här där jag är nu?" Min lösning, gå ner i vikt! Då stannar livet hur mycket jag än skulle vilja något annat. En undanflykt. Jag räknade lite på att gå ner ett kilo i veckan fram till nästa år = 15 kilo. Det skulle tom vara i klass med att bli inlagd, gosh! Det tror jag inte jag vill bli. Vill ha min frihet ändå.
 
Detta bestämde jag iaf i måndags, så från en helg där jag ätit lite mer som jag har brukat, orkar inte skriva ner varje dag för det kommer jag ändå inte ihåg, men typ 1000-1300 kcal per dag, så har jag de senaste tre dagarna landat på mellan 500 och 800 kcal, dessutom med en del promenerande både tisdag och onsdag. Idag hade jag en liten frukost på 250 kalorier för jag var rädd att jag skulle behöva äta något i skolan till lunch. Det blev bara vatten istället och ikväll ska jag hem till kompisar och käka vid åtta. Haha, elva timmar mellan måltiderna är ju lagom mycket!
 
Fy nu måste jag sluta, lovar att skriva mer snart, och NÅGOT annat än mat kan jag nog få in då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0