Paranoia

Jag blev helt förskräckt igår att min kille kanske hittat bloggen. Får inte hända, usch usch!
 
Jag är en så hemsk människa! Ljuger för mina närstående och förstör saker, är till en massa problem och kan inte göra rätt, hur mycket jag än försöker. Det är aldrig nog.
 
Detta kommer också förstöra allting, jag kommer få folk att gråta, bli arga osv. Bara för att jag vill bestämma själv över mitt liv. Men det går ju inte, jag gör ju fel. Kan inte vara "normal".
 
Jag är egentligen inte ledsen, eller ångestfull när jag skriver detta. Mer...nollställd. Som att vad jag gör eller tänker eller känner kommer inte ha någon betydelse, jag kommer förstöra det ändå. Ingen idé att försöka, lika bra att ge upp, och i vissheten att jag inte kan rädda mig själv finner jag ett lugn. En trygghet, ett som är säkert.
 
Fy fan för tankar!

Kommentarer
Postat av: Anna

sv; jaa jag försöker verkligen sköta om mig själv lite, har klarat av att äta mer, får i mig massa c-vitamin och dricker té i stora mängder. :) ska nog göra en egen citronsaft också, tack för tipset!
idag gjorde jag mina pannkakor på ett ägg+två äggvitor, 1dl mjölk (40kcal), kvarg för 40 kcal, lite kokosnötmjöl och fiberhusk. totalt 285kcal inklusive 10g smör till stekning. :) brukar dock bli lite olika recept varje gång, idag var första gången jag använde kvarg. hade blåbär och vaniljkvargröra till också och allt blev 365 totalt. I teorin tycker jag också det är okej nån gång ibland, med vanliga, men i praktiken kommer jag aldrig till den punkten där jag tycker att jag förtjänar det eller har varit "duktig" länge nog... :/ är så rädd att det leder till hets också..

2012-09-13 @ 18:32:36
URL: http://anasecrets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0