Lästips

Jag har ju varit mer eller mindre fast i de här med ätstörningar i många år. Eller inte jättemånga med tanke på hur gammal jag är, men men. I alla fall, jag älskar att läsa så jag har läst typ allt som går att få tag på. Framförallt skönlitterära böcker på svenska, men även nårga engelska, massa faktaböcker osv.
 
Så igår kom jag på ett nytt mediumm som jag inte har utforkat tidigare, forskningsrapporter! Jag gick in på hemsidan uppsatser.se och säkte på anorexia, anorexi och lite annat. Prkade inte läsa jättemycket, det var sent igår kväll och jag behövde sova också. Vet inte om jag tycket det fanns jättemycket men det kan säkert finnas lite att hitta för dem som vill hitta ALLT. Typ jag, hehe.
 
Någon gång kanske jag ska tipsa om lite okändare böcker på ätstörningstemat, om någon är intresserad?

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: sorry för sent svar. Har mest bloggat från ipaden de senaste, så då är det svårt att svara på komentarer.

Jag har alltid sprungit på asfalt. Finns tyvärr inga bra rundor där jag bor som är i skogg eller bättre underlag. Men jag har bra skor och ska snart byta ut dem igen. Då jag börjar känna att dämpningen börjar bli kass, efter bara 3månader.

Svar: Ingen fara, jag har varit dålig på att skriva själv, ibland finns inte tiden helt enkelt. Ja jag tror att du vet vad du gör, och att du tänker på att ha bra skor är jättebra verkligen. Men alltid bra att få höra goda råd ^_^ Jag brukar försöka springa i vägrenen om det är lite mjukare underlag där, eller att springa på gräsmattor när det kommer. Det ger ju dessutom lite mer studs och mer träning i benmusklerna att springa i gräs, och så är det roligt! :D
Soulstitch

2012-10-02 @ 14:36:06
URL: http://daysofmine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0