Jag har ju ätit också

Maten de senaste dagarna! Kommar typ aldrig kunna uppdatera det på en daglig basis så det får bli så här mycket på en gång, sorry.
 
Torsdag 13 sept:
    Lunch 250 kcal.
    Middag som killen lagade så jag vet inte helt vad det innehöll, ehehe.. typ 500 kcal.
Totalt 750 kcal.
 
Fredag 14 sept:
    Frukost 350 kcal.
    Bjudasnacks blä! 200 kcal.
    Middag på kafé 400 kcal.
Totalt 950 minus promenader plus mycket annan rörelse = minus 200.
 
Så idag har jag köpt MASSA gottigott som jag inte ska äta, haha hem och kasta in det i skafferiet bara, men det klarar jag! Bortbjuden på middag, får se hur det går.
 
Ha en fin lördagskväll, festa loss ni som ska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0