If only I would stay

Har haft några skitdagar, igen. Skit skit skit! Sa ju att jag fick mens också och det känns som att jag har varit svullen som aldrig förr, har knappt klarat av att tänka på kroppen.
 
Så humöret har varit efter det, har på pappret haft en "kul" helg men jag är inte alls nöjd med den, alldeles för mycket mat, trött, fest som inte var så rolig som jag hade hoppats, alldeles för mycket stillasittande.
 
Ja, så därför har jag inte ens haft lust att skriva även om jag haft möjlighet, jag vill ju ändå kunna vara lite intressant att läsa. Ska skriva ett till inlägg ikväll har jag tänkt, lite bättre och strukturerat och inte bara massa svammel som nu.
 
Hoppas er helg var bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0