Det här med viktiga saker

Det blev inget mer inlägg i måndags. Trodde att L skulle vara borta till sent på kvällen men han kom hem mycket tidigare än beräknat. Så jag fick stänga ner bloggarna jag hade uppe fort som satan. Hjärtat i halsgropen. Kommer paranoia vara mitt andra namn eller?
 
Det här med vikten då..
Det är bland annat vikten som har gjort att jag inte har orkat skriva så bra dessa dagar. Vilket jag måste ändra på. Bloggen ska ju sporra mig så att inte skriva betyder att ge upp, och det ska jag för allt i världen inte! Jag har fått kämpa mig tillbaka sen helgen, då vikten låg på 55-56 till att äntligen vara tillbaka på 54. Men hallå? den ska ju inte hoppa fram och tillbaka det har jag inte tid med! Neråt NU! Vill vara på 52 NU!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0