Kanske kanske...

Har fått lite mer hopp än igår.

Kanske kanske kommer det lösa sig för mig i höst. kanske att jag vågar skicka in ansökningspapprena till csn nu. Jag är sån att jag inte vågar ta ut något i förskott så jag har inte sökt eftersom jag inte visste om jag skulle.

Har ätit frukost idag, planerar hamburgare till kvällen (hemgjorda) och hoppas hoppas att jag kan stå emot och bara ta en. Det finns grönsaker och jag är sugen!

Det är mitt problem, jag äter inte för att jag är hungrig, jag äter bara för att jag är sugen. Måste ha nåt i munnen. Försöker dricka kaffe, te, energidricka, funlight, vatten, men det räcker inte. Jag blir inte tillfredställd av det. Äter läkerol när jag inte står emot.
Igår åt jag en hel ask läkerol. På...kanske två timmar.
Måste lära mig att tugga tuggummi då.

Och jag vet att min bloggdesign är åt helvete ful, jag är värdelös på sånt verkar det som. Ska försöka ordna det nu när jag tänkte bli lite mer aktiv här.

Nu ska jag ut på stan och göra ärenden, hoppas komma hem med massa garn!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grundskolelärare 1-3, var en sen ansökan och då var det typ bara lärare som fanns att söka till så jag sökte för sökandes skull typ.

Jag tror inte min äs spelar in, men lite har nog med att göra att jag inte tror på mig själv.

Jag var själv inge så duktig i grundskolan och har egentligen i get intresse för matte, svenska och engelska.

Däremot älskar jag barn.

Men ändå, jag vet fan inte :(

2012-08-24 @ 17:08:51
URL: http://daysofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0