It's just the end of days

Jag känner mig lite dum, öfr jag upptäckte att jag har fått kommentarer på ett inlägg för flera månader sen som jag inte såg då, och inte heller svarat på. Eventuellt kan jag ha läst dem och glömt bort det för jag var väldigt sjuk i april/maj och orkade inte med någonting över huvud taget...

I alla fall, jag har skött maten hyfsat bra de senaste dagarna, middagarna har inte blivit för mycket, jag har valt att stilla suget med morötter eller vindruvor. Frukosten är i princip samma varje dag, fil, blåbär och musli och två knäckemackor med valfritt pålägg, landar på ~300 kcal.

Sen har mina senaste dagar sett ut så här:

Fredags
Frukost på förmiddagen, ungsstekt potatis typ 200 kcal klockan halv elva på kvällen och en öl.
Minus: 30 minuter träning löpning plus lite styrka ~300 kcal.
Totalt ca 300kcal.

Lördags
Frukost på morgonen, qournfärssås och pasta vid 18 och alkohol i form av rom+sf powerking och lightcola plus en eller två öl.
Totalt ca 1200 kcal.

Söndag
BAKISDAG! Herregud det var längesen jag var så brutalt bakis med tanke på att jag inte söp mig totalwasted!
Lyckades typ spy på morgonen enbart för att få bort illamåendet, och det gick! På en timma gick jag från att ligga som ett kolli i sängen till att jag kunde springa ner på stan! Dock var jag "tvungen" att käka för att må bra.
Några nävar bananchips på förmiddagen.
FYRA smörgåsar med massa ost och fem kakor.
Stekt kyckling i philadelphiasås och pasta.
Totalt ca 1600 kcal.

Ja fyfan för igår, men jag kände att de där chipsen på morgonen räddade min dag verkligen. Jag hade nog legat i sängen hela dagen annars, nu kunde jag ju komma upp och röra på mig!

Idag har jag inte gjort så mycket av nytta alls.. Fixar inför skolan och planerar saker med kompisar. Försöker få till den satans desingen också, jag kommer nog aldrig bli nöjd hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0