Framtid?

Idag har jag gråtit, och i helgen hade jag min värsta ångestattack på väldigt länge. Jag känner mig så jävla sjuk just nu. Hjälper inte med min psykolog, jag vill komma till vuxenpsyk så någon kan hitta det riktiga felet på mig.
Mitt liv är ett virrvarr just nu, jag har panik för hösten för det är inte helt fixat vad jag ska göra. Det är inte alls fixat faktiskt, jag är reserv på den enda utbildningen jag har chans att gå.
Jag trodde jag skulle gå en annan kurs men jag gick från toppen till botten på en vecka, från helt säker till att det inte finns en chans för mig. FUCK! Jag vill vill vill men får inte. Hatar universitetet, var så mycket lättare på gymnasiet, där fick du alltid fortsätta och hade du missat något så löste det sig längre fram (okej jag vet att det inte är så men jag hade inga problem med skolan då). Nu, varför ska jag gå och ha ångest över skolan hela tiden när jag egentligen borde ta det lungt med det ÅTMINSTONDE!
Maten har gått åt helvete också det senaste, jag gjorde en sån där klassisk att jag lyckades komma ner till 53 kg iaf men sen förstördes det och nu är jag uppe på 56 igen. Jag som trodde att jag hade besegrat 56 för alltid, att jag inte skulle komma över 55 på väldigt lång tid.
Min plan nu är att jag äter frukost varja morgon (faktiskt!) och sen bara äter middag. Funkar inte varje dag för jag är ju expert på att fuska med en smörgås emellan men detta är planen. Längtar till jag (förhoppningsvis) börjar plugga igen så jag får RUTINER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0