Don't be afraid, I won't hurt you!

Det har varit långt ifrån en bra dag, men jag trivs ganska bra med mig själv just nu.

Jag har kommit på en sak, att ha den här bloggen och uppdatera den bra, minst en gång i veckan, kommer vara precis den motivationen jag behöver för att sköta mig med maten. Jag vill ju kunna visa att det går bra för mig, så att ni läsare kan tycka att jag är "duktig".

Jag har precis varit ute och sprungit. och nej, jag är INTE duktig med mitt springande, jag spreang i mars, sen dess har jag inte sprungit en enda gång! Men nu har jag precis hittat en motionsslinga inte alls långt hemifrån så jag kan springa på grus och slipper asfalt (Asfalt är döden!).

Dock blev jag väääldigt förvirrad, när det stod att slingan är 2,5 km, jag sprang den två varv + kanske 0,5 km dit och hem och väl hemma kollade jag på klockan och det hade bara gått 27 min! Jag har isf sprungit med en hastighet av 12 km/timman! När jag inte har tränat ordentligt på flera månader! Visst att jag hade grym kondition förr i världen med det var ju 6 år sen! Jag fattar ingenting, tror nästan att slingan är felmärkt...

Förutom löpningen har jag inte gjort mycket idag, men maten har trots allt bara varit frukost klockan 11 imorse. Grymt!

Imorgon tänkte jag fixa lite inför skolan och kanske hjälpa en kompis med hennes kursböcker, och sen på kvällen blir det förfest och utgång!

Kommentarer
Postat av: Sandra

lärarutbildningarna har gjorts om. Innan kunde man välja inriktning längre in i utbildningen, men nu söker man till den inriktningen man vill gå från början.

Jag har bestämt mig för att tacka ja. Jag har inget att förlora på det och kan inte veta hur det blir för en man testar! Så nu jävlar ska jag börja tagga! :D

2012-08-25 @ 23:54:42
URL: http://daysofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0